Mester Social Media Marketing egyszer és mindenkorra
Napjainkban sok vállalkozás ugrik a közösségi média világába. Ez sokkal fontosabbá teszi, hogy kiemelkedjen marketingtevékenységeiben. Mivel ilyen nagy a verseny, azt szeretné, ha a vásárlók észrevennék a céget. Ez a cikk néhány értékes tippet tartalmaz, amelyek lehetővé teszik, hogy ezt meg is tegye.
Határozza meg a közösségi média kampány célját. Ha nem tudja, mit szeretne elérni kampányával, akkor nem fogja tudni, hogy mikor volt sikeres. Terméktudatosságra, konkrét értékesítésre vagy jobb ügyfélszolgálatra vágyik? Ha válaszol ezekre a kérdésekre, a stratégia felépítése egyszerűbb lépés.
Rendszeresen jelenjen meg közösségi oldalán. Ügyeljen arra, hogy rendszeresen írjon, emiatt az emberek gyakran meg akarják látogatni az oldalt, hogy naprakészek legyenek a bejegyzéseivel. Győződjön meg arról, hogy amit ír, releváns és tényszerű. Senki nem akar véletlenszerű információkat olvasni, azoknak az Ön vállalkozására kell vonatkozniuk.
A Facebook követői nagyon egyszerűen megoszthatják a közzétett tartalmat. A Facebook megosztja valaki megjegyzését egy másik baráti oldalon. Vegye rá az olvasókat, hogy vegyenek részt önnel folytatott csevegésben, hogy a bejegyzései jobban láthatók legyenek.
A legfontosabb tweetjeit ismét automatikusan közzéteheti. Ha új terméket dob piacra, vagy valami fontosat csinál, írjon egy rövid üzenetet, és jelenítse meg követőinek hírcsatornáiban néhány óránként vagy legalább minden nap. Ne tételezze fel, hogy a Twitter felhasználók mindent elolvasnak a hírcsatornájukban.
Győződjön meg róla, hogy nyilvánosságra hozza profiljait. A LinkedIn és a Facebook egyaránt rendelkezik személyre szabható adatvédelmi beállításokkal: ne feledje, hogy ezeket a profilokat termékei reklámozására hozza létre, és szeretné, ha minél többen látnák oldalait. Ha problémái vannak, letilthatja az egyes felhasználókat.
Amikor elkezd egy közösségi média marketing kampányt, hagyjon teret a próbálkozásoknak és a hibáknak. A célközönségtől függően előfordulhat, hogy más vállalkozások számára hatásos dolgok nem működnek. Figyelje meg, mi működik és mi nem, és végezze el a szükséges változtatásokat. Ez megmutatja ügyfeleinek, hogy Ön is kapcsolódik az igényeikhez.
A közösségi média különböző formái léteznek manapság az interneten. Például ezek állapotalapú webhelyek, és blogoldalak is. Győződjön meg arról, hogy hirdetéseit a nagy forgalmú webhelyeken helyezi el. Ezzel a lehető legtöbb vizuális időt kapja, ami több pénzt eredményez a vállalkozás számára.
Hatékonyan hozhat nyilvánosságot, ha versenyt rendez a Facebookon, a Twitteren vagy más közösségi média oldalon. Válasszon olyan díjakat, amelyek érdekesek lehetnek közönsége számára, hogy ösztönözze az embereket a versenyre. A verseny valószínűleg futótűzként terjed, köszönhetően a közösségi oldalakon elérhető egyszerű megosztási módszereknek. A versenynek érdekesnek és eredetinek kell lennie, valamint kötődnie kell ahhoz, amit véletlenül elad. Az emberek kreatív módon léphetnek be, ha új logót vagy egy közelgő termék logóját tervezik meg a vállalat számára.
Ha visszajelzést és aktivitást szeretne kiváltani a közösségi média marketingjében, indítson szavazásokat érdekes kérdésekkel. A Facebooknak van egy jó tulajdonsága ehhez. A közvélemény kutatások gyakran kissé vírusossá válnak a közösségi médiában, de jó beszélgetésindítóként is szolgálnak előfizetőivel és követőivel. Ezenkívül statisztikai kincsesbányákat is hozhat, amelyekkel jobban megcélozhatja a demográfiai adatokat.
A közösségi média világában való kiemelés azt jelenti, hogy fokozott üzlet jön be az ajtón. A kiemelkedés módjának megtalálása azonban bonyolult lehet, mivel a verseny mindig azon fog dolgozni, hogy egy lépéssel ön előtt maradjon. Ebben a cikkben néhány innovatív tippet adtunk, amelyek lehetővé teszik, hogy vállalkozása vezető szerepet vállaljon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.