Plasztikai sebészet hírnévmenedzsment fontos! Kezelje a sajátját ezekkel a tippekkel!
Plasztikai sebészet hírnévmenedzsment az internet miatt nagy gondot jelent a vállalkozások számára. Egyetlen rossz megjegyzés örökre megmaradhat az interneten, és az irányítás alól kicsúszhat a kezünkből, még akkor is, ha teljesen hamis. A vállalkozásoknak tehát proaktívan kell eljárniuk, és jó Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentet kell kiépíteniük, hogy ha probléma merül fel, azt gyorsan el lehessen intézni. Íme néhány jó tipp, amivel elindulhat.
Az online Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentjének javítása érdekében optimalizálja a weboldalakat a megfelelő keresőkifejezésekkel. Ez általában az Ön cégének neve. A tekintélyes oldalakat a keresőmotorok, különösen a Google erősen kedvelik. Az Ön webhelye előrébb kerül, ha látják, hogy Ön egy tekintély.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Ha Ön egy vállalkozás tulajdonosa, nagyon fontos, hogy minden alkalmazottal tisztelettudóan bánjanak. Ha nem így tesz, annak komoly következményei lehetnek. Ha az emberek azt gondolják, hogy a cége rosszul bánik az alkalmazottakkal, az Ön Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje szenvedhet.
Ne engedje meg magának, hogy felhúzzon valakit, akivel nyilvánosan problémája van. A legjobb módja, hogy ezt úgy kezelje, hogy valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki keres, hogy hajlandó vagy extra mérföldet tenni azért, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.
Legyen profi, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes szakzsargon és szleng használatát. Válaszoljon a megjegyzésekre úgy, ahogyan azt az ügyfeleinek tenné egy személyes találkozón. Használjon megfelelő angol nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.
Ne kérje a webhelyek tulajdonosait, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat, csak azért, mert azok egy kicsit nem hízelgőek. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem szeretné, ha bárki azt hinné, hogy ön az ellenkezőjét hiszi. Megvan az esélye annak, hogy a webhelytulajdonosok kérvényezése, hogy távolítsák el a véleményes kijelentéseket, visszafelé sül el.
Vizsgálja meg jelenlegi ügyfeleit. Lehet, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek vannak olyan javaslatai, amelyek segíthetnek a vállalat építésében vagy a termékek fejlesztésében. Ezt többféleképpen is megteheti. Küldhet felmérést mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslati dobozt az üzletében.
Soha ne tegyen közzé hamis értékeléseket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb vásárló felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.
Győződjön meg róla, hogy örömmel fogadja a panaszokat. Az ügyfelek esetleg rossz véleményt kívánnak hagyni, mert nem kérnek bocsánatot vagy nem követik nyomon a problémákat. Próbáljon meg egy jól látható és könnyen használható panaszbejelentő űrlapot elhelyezni a weboldalán. Válaszoljon mindegyikre. Tudni fogják, hogy meghallgatta őket, és hogy foglalkozik a problémákkal. Ez segíthet csökkenteni vagy megszüntetni a negatív értékeléseket.
Figyeljen minden olyan információra, amelyet úgy dönt, hogy megoszt az interneten. Nem tudhatja, hogy a jövőben hogyan fogják felhasználni. Még akkor is óvatosnak kell lennie, ha olyan közösségi médiafiókjai vannak, amelyekhez csak korlátozott számú ember fér hozzá.
A Plasztikai sebészet hírnévmenedzsment hogy a vállalkozása nagyon fontos. Az internet minden eddiginél könnyebbé tette az emberek számára, hogy kommentálják a vállalkozásokat és azt, hogy mi tetszik vagy nem tetszik nekik. A vállalkozásoknak tehát aktívan részt kell venniük a hírnevük kezelésében. Kezdje a fenti tippekkel, és gondoskodjon arról, hogy vállalkozása jó hírnevet tartson fenn.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.